Forum Home Forum Home > Selvbyg af højttaler > Mit DIY projekt
  New Posts New Posts RSS Feed: Avelon Clon
  FAQ FAQ  Forum Search   Calendar   Register Register  Login Login


Avelon Clon

 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
Author
Message
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Avelon Clon
    Posted: 12 Nov 2012 at 16:39
Originally posted by Bapu

Hej Martin
 
Ved du tilfældigvis om man også kan få Bauhaus til at lave huller også eller er de mere til rette vinkler?? Confused
 
 Det kan du sagtens få dem til, men det koster

MVH Michael


Tror ikke de laver huller, tror ikke de har maskineri til andet end at save lige snit. Hvad skal du have lavet huller til ??
Mvh Martin
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Nov 2012 at 17:07
Beklager.  Det var mig der tog fejl tænkte på silvan. 
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2012 at 15:49
Originally posted by mebbesen73

Originally posted by Bapu

Hej Martin
 
Ved du tilfældigvis om man også kan få Bauhaus til at lave huller også eller er de mere til rette vinkler?? Confused
 
 Det kan du sagtens få dem til, men det koster

MVH Michael


Tror ikke de laver huller, tror ikke de har maskineri til andet end at save lige snit. Hvad skal du have lavet huller til ??
Hej
Jeg har jo i længere tid gået og sunget om et par subber med 10/12" og slaver, men desværre så har jeg mistet min håndværker-kontakt, så jeg skal prøve at få andenhåndshjælp med kasserne Cry
 
Hilsner
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Nov 2012 at 22:22
Originally posted by Svenskeren

Originally posted by mebbesen73

Originally posted by Bapu

Hej Martin
 
Ved du tilfældigvis om man også kan få Bauhaus til at lave huller også eller er de mere til rette vinkler?? Confused
 
 Det kan du sagtens få dem til, men det koster

MVH Michael


Tror ikke de laver huller, tror ikke de har maskineri til andet end at save lige snit. Hvad skal du have lavet huller til ??
Hej
Jeg har jo i længere tid gået og sunget om et par subber med 10/12" og slaver, men desværre så har jeg mistet min håndværker-kontakt, så jeg skal prøve at få andenhåndshjælp med kasserne Cry
 
Hilsner
Vil da tro du kan finde en herinde i nærheden af dig der kan hjælpe Smile
Mvh Martin
Back to Top
Svenskeren View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 22 Apr 2011
Location: Aigremont
Online Status: Offline
Posts: 383
  Quote Svenskeren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Nov 2012 at 09:08
Originally posted by mebbesen73

Originally posted by Svenskeren

Originally posted by mebbesen73

Originally posted by Bapu

Hej Martin
 
Ved du tilfældigvis om man også kan få Bauhaus til at lave huller også eller er de mere til rette vinkler?? Confused
 
 Det kan du sagtens få dem til, men det koster

MVH Michael


Tror ikke de laver huller, tror ikke de har maskineri til andet end at save lige snit. Hvad skal du have lavet huller til ??
Hej
Jeg har jo i længere tid gået og sunget om et par subber med 10/12" og slaver, men desværre så har jeg mistet min håndværker-kontakt, så jeg skal prøve at få andenhåndshjælp med kasserne Cry
 
Hilsner
Vil da tro du kan finde en herinde i nærheden af dig der kan hjælpe Smile
Ja - det er selvfølgelig en mulighed. Wink
Jeg må jo sige at den generelle "flink-og-hjælpsomheds-kvote" blandt medlemmerne her på dette forum er meget høj! Clap
Det er efterhånden en sjælden kvalitet i vores fortravlede samfund Confused
 
Hilsner
Godt begyndt er halvt fuldendt!
Back to Top
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Nov 2012 at 20:14
så blev der hentet træ Cool
nu skal jeg så lige have gjort svigermors højtalere færdig, så jeg kan komme igang med disse
Mvh Martin
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Nov 2012 at 20:36
Glæder mig til at følge med i hvordan de bliver til, så jeg kan lære af dine erfaringer Smile
Venligst Michael
Back to Top
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Nov 2012 at 21:13
ja det er det gode ved dette forum, en del vel dokumenterede byggeprojekter man altid kan lære noget af Clap
Mvh Martin
Back to Top
Bapu View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 09 Maj 2012
Location: Silkeborg
Online Status: Offline
Posts: 394
  Quote Bapu Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Nov 2012 at 21:33
Kan ikke være mere enig Thumbs Up Jeg må også tilføje at det er svært ikke at blive inspireret til noget større og mere kompliceret end det man i første omgang lagde ud med...
Venligst Michael
Back to Top
mebbesen73 View Drop Down
Enthusiast
Enthusiast
Avatar

Joined: 23 Mar 2011
Location: Stavanger, Nor
Online Status: Offline
Posts: 121
  Quote mebbesen73 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Jan 2013 at 18:03
Så dukkede posten op med Satori diskanterne Smile
Har desværre ikke haft tid til at begynde at bygge kabinetterne endnu, men håber så småt der bliver lidt tid i de kommende uger til at komme igang.
Mvh Martin
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums® version 9.56a
Copyright ©2001-2009 Web Wiz