Dali 7a |
Post Reply |
Author | |
DCH
Newbie Joined: 08 Okt 2011 Location: Denmark Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Okt 2011 at 16:00 |
Hej...
Har et bare gamle dali 7a´er jeg har sat i stand. Vil gerne lave dem om så, de kan bi wire´s Nogle der har prøvet før? og kan hjælpe mig med det.. På forhånd mange tak..
|
|
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
så du vil IKKE have MIN hjælp eller?
|
|
DCH
Post Options
Thanks(0)
|
Jo meget gerne ronni.. Du bor jo bare langt væk.. hehe..
Men ville jo sådan set godt selv prøve at lave det.. Men det kan jeg godt opgive tror jeg..
|
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
DCH: Det er ganske simpelt at bi-wire et sæt højtalere, med mindre der anvendes serielt delefilter.... og det tror jeg ikke den almindelige 7A har. Jeg gætter på dit filter cirka har strukturen herunder, hvor jeg har tegnet de ekstra terminaler ind. Jeg går ud fra du vil have separat kabel på bassen, og et fælles til mellem og diskant. God fornøjelse (er spændt på om du kan høre forskel :).
|
|
DCH
Post Options
Thanks(0)
|
SÃ¥dan ser de ud..
Men får ronnie til at lave det for mig... Så jeg på den sikre side... :D
|
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
Filteret har præcis strukturen jeg har tegnet - det er et parallel filter - og det er samme struktur, som det der er brugt i jubilæumsudgaven. Der er blot ofret lidt "bedre" komponenter.
|
|
DCH
Post Options
Thanks(0)
|
bknielsen
Min plan er at kunne bi amp dem... Har en onkyo 7.1 hvor man kan bi amp de sidste 2 kanaler til fronterne.. (Køre kun 5.1) Så håber da jeg kan hører forskel, men det vil tiden jo vise.. :D
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |