Solid subwoofer |
Post Reply |
Author | |
daniels
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Location: Ringsted Status: Offline Points: 401 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Jan 2016 at 12:33 |
For dem som gerne vil bygge et par subwoofere og eksperimentere lidt med brug af flere subwoofere i et stereo-setup, der er lidt inspiration her:
http://www.monoandstereo.com/2016/01/elodis-sub-ultimate-36k-subwoofer.html#more Måske kan mindre gøre det - særlig køn synes jeg nu ikke den er |
|
Enthusiast Joined: 02 Okt 2009 Status: Offline Points: 372 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mon den består "kno" testen
|
|
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp Sonos Connect REGA DAC Tannoy DMT 10MKII 2x15" Peerless SLS subs. |
|
felsby
Excentrisk Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1525 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg synes den er flot. Og så er det et onken reflekskabinet! Men et 1 m3 kabinet på 440 kg bliver svært at få op ad trappen.
|
|
daniels
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Location: Ringsted Status: Offline Points: 401 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg synes det er sjovt at se de ekstremer man går til for at afstive.
Jeg har dog selv ikke erfaring for at det gavner ret meget i forhold til så meget andet i subwooferen, så som enhed, elektronik, kabinetafstemning etc. Selv da jeg prøvede at gå all-in med nogle voldsomme kabinetter med tykke vægge i flere forskellige materialer inkl. sandfyldte vægge, så gav det ingen hørbar forskel i forhold til et "almindeligt" solidt bygget kabinet med strategisk placeret afstivninger. |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |