Julefrokost 2018 |
Post Reply | Page 123 23> |
Author | ||
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Sep 2018 at 13:37 |
|
Hej Alle.
Nu når julepynten snart begynder at dekorere supermarkederne og koldere vejr er på vej, vil jeg høre om der er stemning for at vi, traditionen tro, afholder en julefrokost? Hvis JA, skal vi så ikke sammen få fastlagt en dato? Jeg har oprettet en Doodle: Sidste år havde vi en rigtig hyggelig dag, med mange spændende snakke og interessante byggerier. Vi kan jo igen spørge Mads om han kunne være interesseret i at lægge lokaler til, men vi må også have en vis forståelse for, at han ikke er interesseret eller har mulighed for det.. SÅ hvis andre kunne tænke sig at lægge hus til, så siger i endelig bare til! EDIT: Mads har umiddelbart ikke mulighed for at holde det i år, så gutter, sig endelig til hvis i har egnede "Lokaler" Vi kan evt sætte loft på antal deltagere? da det jo er de færreste som kan huse 20+ mennesker til spisning, samt efterfølgende lytteri. Personligt er jeg mest til at vi bestiller mad udefra, da det giver mindst besvær og ikke er så tidskrævende. Håber vi kan mødes til endnu en hyggelig dag/aften! Med venlig hilsen Rune
Edited by Frost - 14 Sep 2018 at 14:10 |
||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, vi må hellere få det planlagt - tak for initiativet.
|
||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
M.h.t. lokaler, så vil jeg prøve at bearbejde en fælles bekendt i eftermiddag over en fredagsøl
|
||
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Fedt med julefrokost igen. Godt initiativ
Jeg er helt sikkert med, hvis datoen ender med at passe.
|
||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|
Han er ikke afvisende
|
||
Roky
Excentrisk Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 857 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Det var en tidlig fredagsøl
|
||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|
@Frost; skal vi have en (foreløbig) tidsafgrænsning på afstemningen - af hensyn til den, der skal lægge hus til, og hvis alle datoer reelt skal kunne komme i betragtning?
|
||
Frost
Post Options
Thanks(0)
|
|
God ide.
Hvornår synes i vi skal sætte stop for tilmeldinger? |
||
Frost
Post Options
Thanks(0)
|
|
FEDT! :)
|
||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvad med i første omgang at sige 14 dage før første mulige dato - så kan vi rykke fristen, når vi ser, hvad de mest populære datoer er.
Edited by USXX - 19 Sep 2018 at 07:42 |
||
Post Reply | Page 123 23> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |