Messe billeder |
Post Reply | Page 12> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 Nov 2010 at 12:50 |
|
Hey,
Fandt dette på nettet : SBAcoustics er nu så populær, at de må have deres egne bodygards med Billedet er fra en messe i 2008, så SCAR navnet er vel nu skiftet til Satori som Ulrik har nævnt. Jeg glæder mig super meget til de enheder kommer. På siden med billederne var også nogle af Satori, men jeg ved ikke om Ulrik er interesseret i at de bliver vist endnu. Hehe, fandt også firmaet der har købt licens fra BOSE, og udnyttet det i stor målestok: Hvad mon det akustiske delay er på sån en svend er? |
||
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
illuminator bliver også brugt derude, i simple med gode konstruktioner (ses helt til højre i billedet):
Et par "iPOD agtige lidt store i det højttalere" : Apple TV 2: |
||
friman
Enthusiast Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
LOL....!
Verdensklasse.....
Kom nu lige frisk med de billeder med Satori enhederne. Hvis de ligger på nettet i forvejen, så kan de vel ikke være helt hemmelige længere, oder was.....?
|
||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, vis dem bare - de er jo vist frem flere gange. Tweeteren har du nok ikke billeder af i den version, der nu er i produktion - og det er indtil videre kun 6½" basmellemtone, der findes.
|
||
friman
Enthusiast Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Anyway, så browsede jeg selv lidt rundt på nettet, og fandt denne tidlige prototype af Satori-serien:
eXtremeeeeeeeeeeely high tec......!!!!!
|
||
friman
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg kan godt bekræfte at du har fundet den rigtige enhed friman.
Iøvrigt fin dragt hende risgnaskeren har på. Hvis speakerbuilder.dk kommer til messe næste år, regner jeg med at du trækker i sådan en Henrik. |
||
syncroniq
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hey,
Her er billedet :) Jeg kan godt forstå Frank føler sig tryk når han er på messer
|
||
friman
Post Options
Thanks(0)
|
|
JEG VIDSTE DET......!!!!!!!
SÃ¥ skal jeg ikke glemme kameraet....
Iøvrigt, så hørte jeg fra Smedegaard at du skulle have lagt øre til Audiowatt gen. 3 forstærkerne? Er det noget du kan bekræfte?
|
||
friman
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvad er det for et membranmateriale der er på bas/mellemtonerne...?
|
||
Post Reply | Page 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |