Julefrokost 2017 |
Post Reply | Page 123 17> |
Author | |
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 Sep 2017 at 22:27 |
Er der interesse for at stable en julefrokost på benene igen i år?
|
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja...
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja da
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg deltager også gerne
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Som udgangspunkt er jeg også frisk på en omgang mere.
Men er der overhovedet nogen, der har noget nyt at vise frem ? |
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kan godt være der er bygget for lidt, jeg selv kan kun bidrage med et enkelt sæt. Ellers er det jo også sjovt at lytte på grej. Det første må være at finde en dato og et sted, så ser vi, hvad der kan skrabes sammen.
|
|
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg glæder mig til at høre dine højttalere, Brian. Jeg skal nok finde noget at lytte på også. Det sociale er nu det vigtigste. Måske vi bare kunne hygge og lytte til fed musik - uden at skulle lytte teknisk
|
|
bknielsen
Post Options
Thanks(0)
|
Enig, det "nye" musik man ikke kender og det sociale er det vigtigste. Lad os se hvor stor interessen er. Er der kun få deltagere, kan det måske også holdes privat.
Edited by bknielsen - 28 Sep 2017 at 07:45 |
|
|
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skal det være i november/december, eller efter nytår?
|
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
For mit vedkommende er november allerede udelukket, og i december har jeg kun lørdag d. 2. ledig. Vi kan fint afholde arrangementet efter nytår for min skyld. Er den en Doodle, vi skal have gang i?
Edited by USXX - 28 Sep 2017 at 14:26 |
|
Post Reply | Page 123 17> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |