Hyggeaften ved DAT. |
Post Reply | Page 12> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Feb 2011 at 18:31 |
|
Hej folkens..
Nu stod jeg jo for et CLIO arrangement ved DAT i oktober månede. Og nu syntes jeg det er på tide til et nyt DIY træf. Er der nogle der har forslag til hvilke emner der skal tages op ? Kom frisk med et forslag/kommentar Venlig Hilsen Jesper
|
||
ronnie rasmussen
Excentrisk Joined: 12 Okt 2010 Location: Ã…rhus Status: Offline Points: 901 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
acoustik en del spørger bla til rum-akustik, jeg selv ville da også gerne vile mere om dette
|
||
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hvad med blomsterbinding? (Men du skal nok finde en anden underviser end sidst...)
|
||
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ahh, det er der jo 364 dage til vi skal bruge til noget igen. Der var jo valentins dag igår ;) Nå tilbage til emnet. Akustik er en god ide..
|
||
m@dsen
Enthusiast Joined: 03 Jan 2009 Location: Kastrup Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Akustik er da også meget interesant. nu var det clio og måling sidste gang, så var det måske en idé med tuning denne gang.
Michael
|
||
ronnie rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hey,
Højttaleren skal hakkes, planes og bores :) Hvad med "afstivere og dæmpning af kabinet".
|
||
m@dsen
Enthusiast Joined: 03 Jan 2009 Location: Kastrup Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja og der skal også et andet tandhjul på
Det jeg mener er, der er mange incl. mig selv der ikke helt styr på porttuning og den slags. Jeg synes bare det kunne være naturligt efter gennemgang af Clio
Michael
|
||
ronnie rasmussen
Post Options
Thanks(0)
|
|
hvad så drenge, skulle vi genoptage tråden lidt mere seriøst?
stemmer stadig for noget acoustikforbedring
|
||
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jeg tror desværre ikke jeg vil gøre så meget mere ud af tråden. Der blev lagt et rigtigt stort arbejde ved sidste arrangement, og min erfaring er lidt at der skal være ret mange tilmeldinger før det bliver sjovt og før at man kan få en person til at stille op og holde foredrag.
|
||
Post Reply | Page 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |