Hyggeaften med Clio. |
Post Reply | Page 123 11> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
Boberik
Enthusiast Joined: 11 Dec 2009 Location: Greaa Status: Offline Points: 316 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 12 Jun 2010 at 08:54 |
Godmorgen allesammen..
I forlængelse af min anden tråd, ville jeg høre om der kunne være stemning for en hyggeaften med Clio? Det vil komme til at foregå i Dansk Audio Teknik på Vesterbrogade i København. Tid og sted er ikke aftalt endnu, men bliver formentling engang efter sommerferien er overstået. Hvad siger i til dette folkens? Så fik vi fastlagt en dato, og det bliver Søndag den 31 oktober kl 10.00 i lokalerne i KTRadio Vesterbrogade 179-181. Håber på en masse tilmeldning, så vær venlig at tilmelde jer hvis i syntes det kunne være interessant :-) Jeg laver lige en tildmeldnings oversigt som jeg vil opdatere løbende, dejligt at se i melder jer til med det samme. Boberik (Jesper) Ham Den Lange (Simon) Svendborg (Michael) + Mads + 1 person Fasen M@dsen - AFBUD 3Cubed GlayZ3R + 1 person Balbrech 10 peroner i alt. og så er der omkring 5-10 tilmeldte ved DAT. Edited by Boberik - 27 Okt 2010 at 08:53 |
|
Fasen
Enthusiast Joined: 02 Okt 2009 Status: Offline Points: 372 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kunne da være interessant.. Jeg har ikke CLIO , men kunne være man fik det en dag :-)
|
|
Belles Soloist 3
Micromega PW-250 poweramp Sonos Connect REGA DAC Tannoy DMT 10MKII 2x15" Peerless SLS subs. |
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Jeg syntes det lyder som en rigtig god ide at mødes. Så kan man nemt lave noget vidensdeling, og det super godt. DAT har også Clio og må kunne lave en fremvisning hvordan man måler. Min ikke de har nogle kits man nemt kan måle på, og lave noget filterhalløj.
|
|
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
Syncroniq: Så er det vist et stykke tid siden du sidst har kigget forbi butikken. Der er sket meget på det sidste, og der er masser af kits at måle på, og ikke mindst en masse kits på tegnebrættet..
|
|
Boberik
Post Options
Thanks(0)
|
og så glemte jeg da vist også at sige, at der er kommet rigtigt mange filterstumper hjem både Cross Caps, Superior, og Silver caps fra Jantzen, så alt i alt, er der klar til en god aften, med lidt måling og forhåbentligt også samling af delefilter til prøvelytning.
|
|
JH
Enthusiast Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Jeg er klar,
men kunne også tænke mig at sammenligne målinger fra holmimpulse med Clio.
/JH
|
|
friman
Enthusiast Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er umiddelbart også klar, såfremt kalenderen tillader den endelige dato...
Skal dog lige påpege at jeg aldrig har rodet med Clio. Vil der blive taget højde for "NOOBS", eller skal man have en forhåndsviden omkring emnet for at få noget ud af det...?
|
|
m@dsen
Enthusiast Joined: 03 Jan 2009 Location: Kastrup Status: Offline Points: 500 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kunne også godt tænke mig at deltage hvis kalenderen tillader det.
Michael
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Arg, der skulle stå "Mon ikke" i min post, ikke "min ikke". Kan se den blev misforstået. Det er lækkert at de har fået en masse hjem, og der er sket noget.
|
|
JH
Enthusiast Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Jeg har bygget 2 højtaler "Jig's" til udmåling af en trevejs højtaler og har nogle kasser med komponenter monteret med banan stik. Er dog kun egnet til optimering af parallel filtre. Så hvis I har lyst så er der mulighed for masser af eksperimenter på meget kort tid. Delefiltrene skal selvfølgelig forberedes, til at starte med. /JH
|
|
Post Reply | Page 123 11> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |