Scan-Speak i Polen |
Post Reply |
Author |
Topic Search Topic Options
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Mar 2010 at 15:27 |
Asger
Newbie Joined: 05 Jan 2009 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nogen kommentar til målingerne? Synes der er en del pukler, men det er nok heller ikke nemt med så mange enheder. http://www.akustyk.com.pl/projekty/RR4_lab.html
|
|
syncroniq
Admin Group Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
De laver nogle fine kits dernede, men jo, filteret kunne sikkert godt trænge til en update :) |
|
syncroniq
Post Options
Thanks(0)
|
Asger
Post Options
Thanks(0)
|
Det er nogle seriøst lækre konstruktioner de får bikset sammen, kunne være fedt med en dansk forhandler
|
|
syncroniq
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,
Ud fra deres målinger, tror jeg vi er bedst tjent med at lave vores egne. Og det er jo ikke svært at tegne de kabinetter. Frequence og Danskaudioteknik har jo enhederne. Og mange af dem ligner jo faktisk lidt AcousticForce modellerne både bestykning, kabinet og fod. Så det er vel bare at nogen beslutter sig for at lave et sæt. Jeg hjælper gerne med filter.
|
|
Asger
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det var netop også målingerne jeg studsede over, burde kunne gøres bedre.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |