pro.speakerbuilder.dk |
Post Reply |
Author | |
bdef
Selvbygger Joined: 19 Aug 2009 Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Nov 2022 at 21:05 |
Hej.
Jeg er nok en af dem som fantasere mere om at bygge højttalere, end jeg faktisk får dem bygget. (Dels kroner og dels hvad skal jeg med endnu et sæt højttalere) Til min lege bruger jeg pro.speakerbuilder.dk, men dens database bliver mere og mere outdated som tiden går. Er der nogle herinde der ved hvem der administrere den? Jeg melder mig friviligt til at taste flere enheder ind i dens database. /Benny
|
|
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Diskret DIY forforstærker med PCM1794a ud modkobling Aktive 3-Vejs højttalere med forstærkere af egen avl |
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det er en god ide at få opdateret databasen. Jeg vil også gerne hjælpe til.
Men vi må nok have nogle fra det aktive administrator-team indover. Så med denne post er tråden kørt videre
Edited by Enthusiast - 16 Nov 2022 at 08:13 |
|
bdef
Selvbygger Joined: 19 Aug 2009 Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ingen interesse?
|
|
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Diskret DIY forforstærker med PCM1794a ud modkobling Aktive 3-Vejs højttalere med forstærkere af egen avl |
|
ubl_
Selvbygger Joined: 04 Jan 2009 Status: Offline Points: 56 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mig bekendt er det syncroniq / Henrik der ejer sitet. I kunne da prøve at skrive til ham.
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |