Julefrokost 2022 - samlet info, tilmelding mv. |
Post Reply | Page 123 6> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Jan 2023 at 18:43 |
Godt nytaar! Vi skal have lidt detaljer paa plads vedr.
Julefrosten 2022. Der er ikke saa laenge til .
Tidspunkt: 11/2-2023 kl 12
Menu:
- Frokost: En krydret gryderet baseret paa kylling samt ris/broed
dertil. Jeg regner med det er acceptabelt for alle.
- Eftermiddag: Kaffe/te/cola og en bradepandefuld kage
- Aften: Minestronesuppe (Felsbys favoritopskrift)
Sted: Sender jeg i en privat besked/mail. Der er arbejdet lidt paa siddepladser og talt stole, og med de 3
tyndeste sammen i sofaen under frokosten, saa kan der klemmes 16 ind -
men saa er der heller ikke plads til flere.
Deltagerlisten er saaledes:
Frost (tilmeldt)
StoreNoerd (tilmeldt) Felsby (tilmeldt) Balbrech (tilmeldt) Hylle (tilmeldt) DigitalThor (tilmeldt) Schlager (tilmeldt) Enthusiast (tilmeldt) ham_den_lange (tilmeldt) USXX (tilmeldt) Hansmlauridsen (tilmeldt) Jacob.Land (tilmeldt) Blankholm (tilmeldt) Daniels (tilmeldt)
Roky (tilmeldt)
bknielsen
Endelig tilmelding: 100kr paa mobile pay som vi plejer. Tlf nr. til det kommer sammen med den private besked/mail. Drikkevarer: Medbringes til eget forbrug (desvaerre - jeg har ikke evner til oelbrygning).
Pakkelej: Medbring en (eller flere) audiorelateret pakke, man har i overskud. Det eneste, jeg ikke har styr paa (tror jeg), er, hvilket grej I tager med. Kan vi lave en liste her i traaden? Grejliste: - Et saet hoejttalere bygget til lejligheden (Enthusiast) - ARA-TX med eksterne (passive) filtre (USXX) - 3-vejs baseret paa Dantax/Raidho skrot/overskud (bknielsen) - 12" + kompressiondriver og waveguide (Frost) - Stereolab horn (Hylle) - 2.1 højttalersystem (Roky og Blankholm) - Standere og sub (HansM) - Choke loaded SIT amp og diverse (Ham_Den_Lange) Overnatter: - Enthusiast
Edited by bknielsen - 10 Feb 2023 at 22:20 |
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Der er styr paa det og det lyder alt sammen super godt
Jeg planlaegger at medbringe et saet hoejttalere bygget til lejligheden. Her et lille status billede. Edited by Enthusiast - 04 Jan 2023 at 19:58 |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er tilmeldt. Jeg medbringer et saet ARA-TX med eksterne (passive) filtre.
Menuen er i den grad godkendt Edited by USXX - 04 Jan 2023 at 08:23 |
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hans har i den initiale julefrokosttraad (http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=2142&PN=2&title=julefrokost-2022) annonceret plade til pakkeleg. Saa taenker jeg, at alle til julefrokosten medbringer minimum en audiorelateret ting/pakke, der ikke besidder nogen naevnevaerdig vaerdi for en selv, men som fungerer, og saa laver vi pakkeleg ud af det. Det kan vaere et gammelt impulskoeb, man bare kan maerke, man aldrig faar brugt, et saet portroer man ikke har et projekt til, en CD/plade (som Hans), et par delefilter-komponenter eller andet. Den eneste regel er, hvis det er noget der skal bruges i saet, skal der vaere et saet, saa det har brugsvaerdi for den der ender med at faa pakken. Er I med paa den?
Edited by bknielsen - 12 Jan 2023 at 21:46 |
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder som en god ide. Den er jeg med paa.
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Godkendt - men nu ved du jo godt, at det nye dogme tillader et "saet" at bestaa af to forskellige
Edited by USXX - 13 Jan 2023 at 08:16 |
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pakkeleg er altid sjov. Jeg tager ogsaa noget med...
Og Ulrik, jeg er sikker paa, at der er et stort udaekket behov for diy centerhoejtalere ved medlemmerne, saa du kan sagtens lave pakker med enkelte unikke enheder?!? |
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
...for ikke at tale om de oversete mono-hoejttalere
|
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis det er gængse enheder, kan man jo selv købe en enhed, at pare den med, hvis ellers, man mener stereo er kommet for, at blive :-)
|
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har nu fundet en gave - og det er ikke enhed(er)
|
|
Post Reply | Page 123 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |