Hifi træf sommer 2021 |
Post Reply | Page 123> |
Author | |
Schlager
Enthusiast Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 200 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Maj 2021 at 12:38 |
Selvom verden har stået næsten stille i lang tid, betyder
det selvfølgelig ikke, at der ikke er blevet fusket med nye hifi projekter. Og
med udsigt til en lidt mere normal verden, så må det derfor være tid til et
lille hifi træf. Datoen vil være lørdag d. 7 august og døren vil være åben fra
kl 11. Der vil være et rum til rådighed, hvor folk kan opstille deres grej, så
hiv noget udstyr med i gerne vil vise frem. Vi håber på at se mange glade hifi folk Hilsen Daniel, Thorbjørn og Sebastian Adressen er : Pilegårdsvej 1, 4200 Slagelse Tlf 40175530 |
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Endnu et super initiativ fra jer tre
Jeg krydser fingre for, at arrangementet kan afholdes til den tid. Jeg deltager i hvert fald gerne.
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Stærkt! Vi ses - forhåbentlig
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det bliver desværre kun til en kort visit for mit vedkommende, men jeg forventer da lige at vende snuden forbi en times tid fra starten af arrangementet.
|
|
Schlager
Post Options
Thanks(0)
|
Går ikke ud fra at der er fuldt hus fra starten, så du får bare en privat "rundvisning"
|
|
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
Det vil jeg se frem til. Jeg er nødt til at høre dine horn
|
|
Schlager
Post Options
Thanks(0)
|
er ved at "rette dem til", har endnu ikke hørt deres fulde potentiale, men med 3 uger endnu burde jeg kunne komme et stykke af vejen.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så er vi kommet lidt tættere på.
Jeg vil lige bekræfte, at jeg deltager i arrangementet d. 7. august. Jeg satser på at møde op ved 11-12 tiden. Glæder mig til en hyggelig dag i godt selskab.
Edited by Enthusiast - 30 Jul 2021 at 19:46 |
|
Schlager
Post Options
Thanks(0)
|
Super, vi ses.
|
|
daniels
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Location: Ringsted Status: Offline Points: 401 |
Post Options
Thanks(0)
|
Så er der snart træf i Slagelse.
Jeg glæder mig i hvert fald
|
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |