Julefrokost 2020 |
Post Reply | Page 123 4> |
Author | |
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Sep 2020 at 08:18 |
Så er vi endnu engang nået ca. halvvejs gennem september. Skal vi have julefrokost igen i år (januar/februar)? Selvfølgelig skal vi det. Spørgsmålene er hvor, hvornår, hvad og hvem?
Jeg har lavet en Doodle, så vi kan finde en passsende dato. |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
...og ja, jeg ved godt, at COVID-19 spøger, så vi må tage vores forholdsregler og udvise ansvarlighed hver især samt være forberedt på evt. aflysning.
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
God ide Ulrik!
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ingen ved, hvad fremtiden bringer.
Men jeg synes helt sikkert, vi skal planlægge efter at afholde en julefrokost sidst på året eller i starten af næste år. Vi kan nok finde ud af at holde afstand og spritte hænder. Om der så skal være deltagerbegrænsning, må vi beslutte, når de fysiske rammer for arrangementet kommer på plads. Maden skal måske også være noget portionsanrettet udefra, så vi ikke klumper sammen ved salatskålen i buffeten Jeg skriver mig på doodle'n. |
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Godt initiativ Ulrik. Lød til Balbrectsen måske gerne ville lægge hus til igen.
|
|
vincent.
Enthusiast Joined: 03 Nov 2012 Status: Offline Points: 289 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg følger lige med, det er for tidligt for mig i nu at sige om det går op med arbejde, hvis det gør deltager jeg meget gerne.
jeg sysler lidt med en 2 vejs med passivt filter, jeg bliver nød til at gå old scholl igen, det kan ikke kun være stort tungt og aktivt fra min side. |
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den glæder jeg mig til at høre. Tør du allerede nu løfte sløret for valg af enheder?
|
|
vincent.
Enthusiast Joined: 03 Nov 2012 Status: Offline Points: 289 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja det bliver med følgende enheder. Scan Speak 99000 diskant samt Audio Technology 18 H 52 17 06 SD.
Det startede med at de 99000 diskanter bare lå der og samlede støv, spild af god diskant. Jeg har længe haft lyst til at prøve audio technology enhederne af og efter at have hørt nogle af jeres lækre 2 vejs konstruktioner var det åbenlyse at gå den vej for lærrings skyld.
|
|
daniels
Excentrisk Joined: 03 Jan 2009 Location: Ringsted Status: Offline Points: 401 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg prioriterer julefrokosten højt, så må familen finde andre dage til julefrokoster og fødselsdage
|
|
Post Options
Thanks(0)
|
Lækre enheder. Det lyder som noget, der kunne blive rigtig godt. Spændende
|
|
Post Reply | Page 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |