High-End Munich 2016 |
Post Reply | Page 123> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Maj 2016 at 09:15 |
|
Sune K
Selvbygger Joined: 29 Dec 2011 Status: Offline Points: 76 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Spændende :-)
Ved godt du ikke kan frigive detaljer omkring nylanceringerne, men håber da du vil kommentere på mit spørgsmål ;-) Overvejer kraftigt at bruge SB26ADC diskanten, pga. den fænomenale spredning, lave forvrængning og meget kontrollerede opbrydning. Hvis den nye beryllium diskant tilbyder det samme, men med endnu bedre data, kunne det være meget interessant. Kan du kommentere lidt på hvad vi kan forvente uden at blive for specifik? |
||
--
Sune K |
||
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Lydmæssigt er den nye Beryllium tweeter uden sammenligning vores absolut bedste (og jeg synes da, at vi har nogle gode tweetere på programmet i forvejen) - den overgik klart mine forventninger. Den har kulsort baggrund (dvs. ingen "reststøj") - den er der bare og gør, hvad den skal. Den er lidt mere direktiv end SB26ADC, men den har nu et pænt spredningsmønster. Desuden byder den på 96-97 dB følsomhed (hvem der måtte have brug for det).
Edited by USXX - 03 Maj 2016 at 13:48 |
||
JAV
Excentrisk Joined: 04 Jan 2010 Status: Offline Points: 933 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Rigtig spændende. En 2½-vejs med 7½" Satori (8 ohms) kunne være sprødt. Så skulle tweeteren heller ikke dæmpes helt i bund.
|
||
senilix
Enthusiast Joined: 04 Jan 2009 Status: Offline Points: 146 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hej Ulrik,
Jeg havde set Beryllium diskanten i et udenlandsk forum. Men jeg synes ikke og have set dig nævne jeres CRC serie. Jeg kan selvfølgelig have overset det . Har du lidt info og baggrund om disse? Mogens
|
||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|
CRC har været omtalt her på forum før: http://forum.speakerbuilder.dk/forum_posts.asp?TID=1618&KW=CRC&PID=20518&title=sb-acoustics-i-mnchen#20518 Jeg håber, det rækker - har lidt travlt med forberedelserne til årets show.
Edited by USXX - 04 Maj 2016 at 08:31 |
||
Roky
Excentrisk Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 857 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Samme her ! Anvender for tiden SB29, men roserne til SB26ADC puster til nysgerrigheden ! Any thoughts ? Der skulle vel ikke være planer om en ekstern "ramme" til SB26, så den kan passe ned i et standard 104 mm hul? Det er liiidt irriterende, at man må ud at lave ny forplade for at udskifte diskant
|
||
USXX
Post Options
Thanks(0)
|
|
Nej, det er der ikke umiddelbart planer om... |
||
Roky
Excentrisk Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 857 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bare i orden, tænker heller ikke der er økonomi i det. Jeg tvivler på, at det er besværet værd, at lave en ramme med en overfræser ift bare at lave et alm hul til en SB26
|
||
Jonasz
Newbie Joined: 22 Aug 2009 Location: Sweden Status: Offline Points: 20 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Kan du berätta något om de nya Satori mellanregistren? Har de vanlig surround eller "flat"? Känslighet? Kommer de ligga i samma prisklass som de andra Satori i samma storlek?
|
||
You'll Never Walk Alone...
|
||
Post Reply | Page 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |