"dimplecone" tweeter? |
Post Reply |
Author | |
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Apr 2014 at 22:23 |
Jeg spottede lige diskanten i billede nummer 1, når man klikker på STUDY http://www.francoserblin.it/home.php?lang=e, det var da et spændende design (vi har ikke set en ny cone tweeter længe).
Edited by bknielsen - 24 Apr 2014 at 11:45 |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Den spiller faktisk p.... godt den diskant - super krop og dynamik.
Nu lever Franco Serblin jo desværre ikke længere. Det forlyder imidlertid, at en svigersøn kører det videre - men det er et rygte, jeg ikke har fået bekræftet. Om den højttaler, du henviser til, stadig er aktuel, tvivler jeg indtil videre meget på - han endte jo med at lave Accordo'en. Edited by USXX - 24 Apr 2014 at 08:50 |
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hvis den er uaktuel for Serblin, kunne man jo håber den bliver tilbudt alle os andre.... :-)
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Man kan aldrig vide...
|
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
Skulle det helle ikke blive til noget "overtager" jeg gerne prototyperne - hæhæ .....
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |