Julefrokost 2022 |
Post Reply | Page 123 8> |
Author | |
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Nov 2022 at 19:49 |
Er der stemning for, at de sædvanlige hoveder ses til en ulefrokost 2022 først i det nye år?
|
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er i hvert fald frisk på endnu en julefrokost
|
|
bknielsen
Excentrisk Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 609 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder alletiders Peter. Men vi skal have fundet et sted. Sidste gang, jeg holdte det, var i 2012. Jeg kan evt. lægge hus til igen, hvis folk synes, det er OK, at det begrænses til en 12-14 stykker. Jeg har desværre ikke lige så god plads som Bo havde. Hvis det skal være hos mig, tænker jeg invitation til "de sædvanlige" i første omgang, og er der stadig pladser kan der evt. tilføjes flere gæster. Er der andre oplagte steder, det kan holdes? |
|
|
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg er da også klar på en frokost med god lyd
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tak, Brian. Jeg er klar på en nytårskur, såfremt det tidligst bliver i den sidste halvdel af februar.
|
|
bknielsen
Post Options
Thanks(0)
|
Der er 10 der har meldt positivt tilbage vedr. den 11/2 2023 (Ulrik håber det går an), så vi holder julefrokosten/nytårstræffet der, Jeg mangler at høre fra 3. @Daniels, @Hansmlauridsen @Jacob.Land Nu har vi en Dato. Nærmere info følger. Det bliver godt at ses igen .
Edited by bknielsen - 29 Nov 2022 at 22:23 |
|
|
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3164 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg vil tro, at det kan lykkes d. 11/2 - vi ser...
|
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super Brian!
Jeg håber at folk medbringer lidt sjove projekter Jeg arbejder på at få en standerhøjtaler klar til dagen. Jeg har givet mig selv lidt udfordringer (måske været FOR ambitiøs), så der er lidt vej endnu, men håber at det lykkedes Hylle har jo også gang i et byggeri, som jeg formoder han når at få klar? Har i andre gang i noget spændende?
|
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1154 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super godt
Det bliver rigtig hyggeligt at mødes igen. Selvom der er lang tid til februar, forventer jeg ikke at få mit igangværende byggeri færdigt inden da. Det kniber med at finde tiden til det i øjeblikket. Men det kan være, der dukker noget andet spændende og mere overskueligt op inden da. Jeg vil prøve at have det i tankerne.
|
|
Hylle
Pro medlem Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 660 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uanset om jeg når færdig med mit nyeste Hørning projekt, så kommer de ikke med, da de ikke kan være i min bette bil.
Jeg vil prøve og lave noget nyt delefilter på min gamle 2vejs horn højttalere. Da hornene ikke er blevet solgt. Jeg tænker egentlig passiv filter, men jeg har også brugt dem med minidsp så måske det ender med det. |
|
Post Reply | Page 123 8> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |