Hygge eftermiddag med Arta ? |
Post Reply | Page 12> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
mhenckel
Newbie Joined: 22 Aug 2010 Location: København Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 01 Sep 2010 at 21:12 |
Hvis der er interesse giver jeg gerne en introduktion til Arta.
Emner; Impedans måling ( Limp) - måleopstilling Måling af Impedans Målinger af TS parameter Export til LSP cad Akustisk målinger( Arta) Måleopstilling Målinger - gating og min phase Export til LSP cad Hvis tiden tillader Forvrængninsgmålinger Det bliver en lørdag eller Søndag eftermiddag i Hellerup, København Af pladsmæssige hensyn skal vi nok ikke være mere end 5 deltager Mvh Morten |
|
JH
Enthusiast Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hej Morten,
Jeg vil meget gerne deltage og medbringe woofer tester til T/S og impedansmålinger for at sammenligne med Arta.
Bruger pt. Holmimpulse til frekvensmålinger, men vil gerne skifte til en anden software med flere faciliteter med hensyn til forvrængnings og vandfaldsmålinger.
Har også et udmærket rum i min kælder, hvor vi kan gentage mødet hvis det bliver en succes.
JH/
|
|
Mik112
Enthusiast Joined: 28 Jan 2009 Status: Offline Points: 345 |
Post Options
Thanks(0)
|
@mhenckel og JH. Jeg vil meget gerne deltage. Har dog ingen erfaring udi de programmer i benytter. At i begge bor på Djævleøen er modtaget med kyshånd :)
|
|
mhenckel
Post Options
Thanks(0)
|
Søndag den 19. September kl 14.00 er planen lige nu - Jeg har en enhed vi kan måle på men hvis der er nogen der har noget ukendt der skal måles så er det jo bare super .
|
|
JH
Post Options
Thanks(0)
|
Den er jeg med på. Går straks i gang med at læse ARTA manualen.
JH/
|
|
Mik112
Post Options
Thanks(0)
|
Hej mhenckel,
Jeg tager gerne den famøse og ukendte 8" Peerless bas med, og en Yamaha JA-0603 mellemtone.
Sender du lige en pb med adresse og tlf. nr.
Mvh/Michael Edited by Mik112 - 10 Sep 2010 at 17:21 |
|
Mik112
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg møder op med godt humør :)
|
|
JH
Post Options
Thanks(0)
|
Hej,
Mik og Henckel
Hvis I har tid og lyst, så medbringer jeg en hjemmelavet waveguide, som vi kan måle på - håber jeg, "Limen skal lige have tid til at tørre". Waveguiden monteres på en Isophon dome tweeter. JH |
|
mhenckel
Post Options
Thanks(0)
|
Hej
Det er jo super med lidt ukendt/nyt at måle på. Der er stadig en plads eller to ledig Ses Morten
|
|
mhenckel
Post Options
Thanks(0)
|
Hej
Er nød til at flytte datoen til den 26. September kl. 14.00 Morten
|
|
Post Reply | Page 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |