Branchemedlem søger optagelse |
Post Reply |
Author | |
Kjeldsen
Pro medlem Joined: 08 Jun 2011 Location: Randers Status: Offline Points: 179 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Dec 2019 at 17:26 |
Jeg er blevet kontaktet ang medlemskab. Kan admin hjælpe?
Søren Bang Poulsen PURIFI Audio spo@purifi-audio.com Han vil gerne invitere til arrangementet Edited by Frost - 11 Dec 2019 at 20:53 |
|
Frost
Admin Group Joined: 21 Nov 2008 Location: Horsens Status: Offline Points: 668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Selvfølgelig :) Jeg opretter ham i morgen
|
|
DannerD3H
Enthusiast Joined: 25 Sep 2018 Status: Offline Points: 127 |
Post Options
Thanks(0)
|
Link virker ikke :/
|
|
Frost
Post Options
Thanks(0)
|
SÃ¥ er brugeren oprettet.
Jeg sender en Email med login og password. Meh Rune |
|
Frost
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har lige lavet linket klikbart, men som DannerD3H skriver, så er linket dødt :(
|
|
PURIFI Audio
Newbie Joined: 11 Dec 2019 Status: Offline Points: 0 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, det skal beklages, at ovenstående link ikke virkede. Keldsen var så flink at poste linket, men af en eller anden grund virkede linket, jeg fik sendt ham i kampens hede ikke. Arangementet var et åbent hus, som blev afholdt i går (...). Beklager, at indbydelsen ikke nåede ud til jer, men en lille god ting er, at det gik fint, og vi regner med at det ikke bliver sidste gang. Næste gang skal vi nok prøve at få postet i god tid, og nu behøver vi ikke bruge en stråmand. Vi krydser fingre. Mvh. Søren/PURIFI
|
|
Post Reply | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |