DIY festhøjttaler |
Post Reply | Page <12 |
Author | |
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det kommer jo lidt an paa dit krav til belastbarhed og max SPL.
|
|
Morten PC
Selvbygger Joined: 18 Maj 2024 Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tak for værdsat input - jeg måtte lige forlade tråden for en stund. Nu er det tænkt til brug i mit værksted på 15 kvm. Bruger en Kinesisk Wuchi D forstærker med en 24V trafo. Den har en dedikeret SUB udgang som står oplyst til 100W. (2 x 50w + 100w sub) Hvad det er i virkeligheden skal jeg ikke gøre mig klog på, men i nuværende setup trækker den en Monacor SP-302E 12" i et lukket kabinet. Sidesystemerne kan spille rigelig højt, men jeg savner lidt bedre styr på basenheden når der skrues op. På denne bagggrund vil jeg gerne prøve noget andet. Planen er at sidesystemer og sub bygges sammen i ét kabinet med separat kammer til sub. |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Din (Wuzhi?) forstaerker er jo helt klart (en del af) problemet. Selv med en god enhed i et vel afstemt kabinet, kan du ikke med den forstaerker faa den ydelse, du efterspoerger - saa enkelt er det.
|
|
Post Reply | Page <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |