![]() |
Delefiltre for begyndere |
Post Reply ![]() |
Page <12345 8> |
Author |
![]() ![]() |
Busk ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Busk
|
|
Intet erstatter membranareal og bas skal ha plads.
Og effekt er noget man skal have rigeligt af. |
|
![]() |
|
Baby Strong ![]() Selvbygger ![]() Joined: 19 Feb 2009 Location: Grænsen Status: Offline Points: 90 |
![]() |
|
Busk ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 03 Jan 2009 Status: Offline Points: 2097 |
|
![]() |
|
Baby Strong ![]() Selvbygger ![]() Joined: 19 Feb 2009 Location: Grænsen Status: Offline Points: 90 |
Ok, lyder super. Men er det ikke nok at tage den ene med ?
|
|
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
syncroniq ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Hey,
Synd du ikke har placeret basserne tættere på mellemtonen. Det gør det ikke nemmere at de er spredt så'n. Men det bliver spændende at se :)
|
|
![]() |
|
friman ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 15 Sep 2009 Location: Vestsjælland Status: Offline Points: 729 |
Halløj, det er da vist lige noget for mig...
![]() Deltager meget gerne, hvis ellers tid og sted passer!
@Busk
Vi kan vel bare køre sammen, hvis altså ikke det holdes nede hos dig?
|
|
![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
JH ![]() Enthusiast ![]() Joined: 23 Aug 2009 Location: Nivå Status: Offline Points: 142 |
Hej,
Jeg har også et par uduelige 3 vejs som jeg gerne vil have simuleret i LSPCad. Er selv begyndt at bruge WBS til simulering.
Hvis jeg nu uploader målingerne fra HolmImpulse, er der så nogen der vil hjælpe med simulering?
Så kan jeg måle på resultatetet af simuleringen i LSPCad og sammenligne med det som jeg selv opnår med WBS.
/JH
|
|
![]() |
|
syncroniq ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 08 Feb 2008 Location: Randers Status: Offline Points: 1569 |
Hey,
Opret en tråd med målingerne, så tager vi den derfra :)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 8> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |