SpeakerBuilder Homepage
Forum Home Forum Home > Brancheområde > Nyheder fra branchen
  New Posts New Posts RSS Feed - Cilea kom forbi
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Cilea kom forbi

 Post Reply Post Reply
Author
Message
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Status: Offline
Points: 1569
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Cilea kom forbi
    Posted: 12 Sep 2010 at 20:01
Hey,

Idag fik jeg besøg af en højttalerfabrikant. Super spændende.

Han havde en højttaler med kaldet "Marian" i et super flot design som vi skulle lytte lidt pÃ¥, samt lave nogle mÃ¥linger pÃ¥. Marcello fortalte om kabinetterne, og jeg var faktisk lidt imponeret over finish. Bedøm selv pÃ¥ cilea højttaler

MÃ¥lingerne venter jeg med at vise frem, men det var faktisk lidt sjovt. Jeg havde selv lige fÃ¥et mÃ¥lt min RO55, og mÃ¥lingen fra den stod stadig pÃ¥ skærmen da han kom. Jeg gemte mÃ¥lingen sÃ¥ den forblev pÃ¥ skærmen ved nye mÃ¥linger. Vi mÃ¥lte sÃ¥ Marian og dens mÃ¥ling lÃ¥ 90-95% oven i min. I første øjeblik tænkte jeg "øhmm... hvorfor kommer den 2 gange". 

Vi måtte konkludere, at jeg ikke kunne have gjort det bedre selv LOL

MÃ¥lingerne ligger pÃ¥ min mÃ¥le pc, og jeg har glemt min USB pen pÃ¥ arbejde. SÃ¥ hvis Marcello giver lov, vil jeg vente med at vise mÃ¥linger frem imorgen. 

SÃ¥ satte vi musik pÃ¥.... 

Vi hørte lidt forskellig ("Allan Taylor", "Lisa E." osv) og det lød rigtig godt. Den gengav det hele som den skulle, og jeg kunne desværre ikke sætte en finger pÃ¥ noget. 

Det er sjældent man falder over producenter der ren faktisk laver noget der er bÃ¥de teknisk og akustisk godt, sÃ¥ jeg syntes lige han skulle nævnes herinde. 

TrÃ¥den fortsætter pÃ¥ mandag med mÃ¥linger, hvis Marcello giver lov. 
Back to Top
syncroniq View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 08 Feb 2008
Location: Randers
Status: Offline
Points: 1569
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote syncroniq Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Sep 2010 at 20:16
Hey,

Lovede lige at vise hvordan de målte :

Det er en sammensmeltning imellem en nærfelt og fjernfelt. Porten sidder bagpå, så den kunne jeg ikke få med. Så den skal altså lige lægge på oveni i bunden. Men de måler faktisk godt syntes jeg. Og lyder også godt.

Her impedansen :

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.