![]() |
Ã…bent hus hos Scan-speak |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author |
![]() ![]() |
|
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Alletiders! Der er mange muligheder - jeg vender tilbage med et par forslag senere.
|
||
![]() |
||
Schlager ![]() Enthusiast ![]() ![]() Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 202 |
|
Tænker de 3 bukke bruse, gerne drikker en øl med dig Ulrik
![]() |
||
Horn må ha' synergy.
|
||
![]() |
||
Enthusiast ![]() Excentrisk ![]() Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1166 |
|
Jeg foelges med "de 3 bukke bruse" derover (og hjem) - og jeg er helt sikkert med paa idéen.
Det kunne vaere hyggeligt.
|
||
![]() |
||
USXX ![]() Pro medlem ![]() Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3190 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Doktor ![]() Selvbygger ![]() ![]() Joined: 26 Maj 2010 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 8 |
|
Jeg er nok at forefinde paa matriklen den dag :)
Jeg er frisk paa en bid mad i Herning bagefter, saa kan jeg ogsaa faa hilst paa nogle af jer :) Mvh Dennis Edited by Doktor - 23 Feb 2024 at 13:47 |
||
![]() |
||
ham_den_lange ![]() Pro medlem ![]() ![]() Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
|
Jeg kommer ogsaa med til Herning bag efter.
Skal vi sige kl. 17 paa Fox and Hounds? Saa kan Allan maaske ogsaa naa at vaere med... |
||
![]() |
||
|
Ja, det er oplagt at snuppe en god oel paa Fox (kl. 17 er fint) - saa kan vi finde noget at spise bagefter (dem der vil).
Edited by USXX - 23 Feb 2024 at 13:54 |
||
![]() |
||
|
Fox and Hounds ligger paa gaagaden (Oestergade 17). Jeg kan anbefale P-pladsen paa Danmarksgade - her er 3 timers gratis parkering, og der er altid plads (ellers er P-pladsen bag biblioteket selvfoelgelig oplagt - her er ogsaa 3 timers gratis parkering, men det kan knibe med at finde plads paa visse tider af doegnet).
Edited by USXX - 23 Feb 2024 at 14:05 |
||
![]() |
||
felsby ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1525 |
|
Godt med P-info!
|
||
![]() |
||
Hylle ![]() Pro medlem ![]() Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 662 |
|
Jeg har desværre et marathon møde om eftermiddagen. Måske kan jeg nå, at være med om aftenen. Jeg ved Troels Gravesen deltager i arrangementet, og han vil komme forbi mig bagefter, hvor jeg skal låne hans 2F8 højttalere en periode. Hvor meget jeg kan nå at være med til, må vi se.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |