Ã…bent hus hos Scan-speak |
Post Reply | Page 123> |
Author |
Topic Search Topic Options
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Jan 2024 at 21:37 |
Hej Tilmelding foregaar via
privatbesked til mig her paa forummet eller ved at skrive i denne traad. Jeg
vil loebende opdatere her i traaden med hvor mange tilmeldte der er, og om der
er ledige pladser.
Mvh.
Simon Ledige pladsen: 3 Adressen er: https://www.scan-speak.dk/contact-us/ Edited by ham_den_lange - 28 Feb 2024 at 13:56 |
|
ham_den_lange
Pro medlem Joined: 23 Apr 2009 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 653 |
Post Options
Thanks(0)
|
De første tilmeldinger er kommet, men der er plads til mange flere.
Afhængigt af hvor mange der kommer, bliver I delt op i hold, så der er plads til alle i vores lytterum. Imens vil de andre hold blive vist rundt i hhv. produktionen og vores udviklingsafdeling. Når alle så har været rundt og se de forskellige steder vil der være kaffe mm., lidt uformel højtalersnak og en tur mere i lytterummet for dem, som ikke fik nok første gang. Mht. kørsel, så har Felsby skrevet, at han kommer i bil fra Aarhus, og han har plads til flere. I er selvfølgelig velkomne til at tilbyde og aftale samkørsel her i tråden. |
|
Schlager
Enthusiast Joined: 13 Jan 2018 Location: Slagelse Status: Offline Points: 186 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daniel, Thorbjoern og mig selv, vil gerne deltage.
|
|
Horn må ha' synergy.
|
|
ham_den_lange
Post Options
Thanks(0)
|
Der er plads til 24 personer til arrangementet, og å nuværende tidspunkt er der 5 tilmeldte.
Jeg vi løbende opdatere antallet af ledige pladser øverst i tråden. |
|
Enthusiast
Excentrisk Joined: 19 Okt 2011 Location: Storkøbenhavn Status: Offline Points: 1152 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fantastisk initiativ og en gylden mulighed for at faa indblik i det helt grundlaeggende ved vores hobby.
Jeg sender straks en besked og melder mig til. |
|
ham_den_lange
Post Options
Thanks(0)
|
Saa er der 2 uger til vi byder velkommen til aabent hus i Videbaek...
Der er stadige ledige pladser. Udover selvbyggere her fra forummet og andre hoejtaler interesserede, saa faar vi ogsaa besoeg af mindst en af vores forhandlere her fra Danmark. Jeg har tilfoejet adressen oeverst i traaden. |
|
ham_den_lange
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg har en ambition om at alle pladser til arrangementet skal afsaettes.
Saa paa fredag d. 23. vil arrangementet blive slaaet op andre steder end her paa forummet. Hvis I vil vaere sikre paa en plads, saa tilmeld jer inden da... |
|
USXX
Pro medlem Joined: 17 Dec 2008 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 3158 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeg kan desvaerre ikke deltage (selv om jeg skam gerne ville gense stedet), da jeg skal udvikle nogle hoejttalere den dag . Til gengaeld; hvis der er nogen af jer (Tordenskjolds soldater), der ikke har alt for travlt med at skulle hjem til de forskellige landsdele lige efter arrangementet, saa kunne vi jo nappe en bid broed og/eller en fyraftensoel i Herning, hvis tidspunktet passer.
Edited by USXX - 22 Feb 2024 at 12:52 |
|
felsby
Excentrisk Joined: 13 Feb 2010 Location: Brabrand Status: Offline Points: 1524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Det lyder godt, det vil jeg gerne vaere med til. Har du et bud paa location, Ulrik?
Edited by felsby - 22 Feb 2024 at 21:26 |
|
Roky
Excentrisk Joined: 11 Maj 2012 Status: Offline Points: 856 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er desværre forhindret i at deltage.
Et kanon godt initiativ
|
|
Post Reply | Page 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You can create polls in this forum You can vote in polls in this forum |