![]() |
2 vejs DCR |
Post Reply ![]() |
Page <1 345 |
Author | |
Blankholm ![]() Enthusiast ![]() Joined: 27 Nov 2017 Location: Aarhus Status: Offline Points: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja BK det var omstændigt at montere fineren også fordi den ikke var helt flad. Og tak 😊
|
|
Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured |
|
![]() |
|
bknielsen ![]() Excentrisk ![]() ![]() Joined: 23 Jun 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 624 |
Ved store kabinetsider har jeg monteret tynd afdækningsplast på en MDF plade, klistret kabinettet ind i lim (mere end det ser ud til du har brugt) og lagt en hel finérside i pres mellem MDF og kabinettet natten over, med et par gode regler bag på MDFen og skruetvinger nok. Hvis der skulle være overskydende lim der trækker igennem (var ikke et problem dog) sidder fineren ikke fast på MDFen pga. plast imellem. Det var en metode mere. Min finér var heller ikke helt lige, men der går ikke længe, når man bruger lim nok, før den bliver blød.
|
|
Diskant skal være der, men ikke høres.
|
|
![]() |
|
Blankholm ![]() Enthusiast ![]() Joined: 27 Nov 2017 Location: Aarhus Status: Offline Points: 107 |
Sikkert en rigtig god metode og overvejes hvis jeg igen skulle bruge finer. Det er lige en ekstra overvejelse hver gang da det ikke helt trivielt at montere.😊
Indtil nu har jeg fineret 3 sæt forskellige kabinetter og om det sker igen kan være tvivlsomt. Maling er trods alt en nemmere metode som dog kræver ekstrem omhyggelig forbehandling.
|
|
Blankholm
Not everything that can be measured matters and not everything that matters can be measured |
|
![]() |
|
Hylle ![]() Pro medlem ![]() Joined: 08 Jan 2009 Location: Midtjylland Status: Offline Points: 670 |
Flot projekt Blankholm
![]() ![]() Jeg har ikke prøvet, at finere noget endnu, men det virker ikke så let.
|
|
![]() |
|
Mange tak Hylle!
Den første finer jeg brugte var faktisk ikke så svær at håndtere og du skal ikke holde dig tilbage. Det vigtige er at få lim på hele fladen og sikre at der ikke er blæner efter strygning. Limen skal være tør nok så fineren ikke kan slippe. Go’ weekend
![]() |
|
Blankholm
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 345 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |